Aanpak

In de wereld van creativiteit en marketing is het belangrijk om structuur en verwachtingen te managen. Dit doen wij in de vorm van een stappenplan.

HOE DOE JE DAT?

Hoe trek jij volle zalen?

We starten met een intake, altijd. Maar hoe die eruitziet, hangt af van de doorlooptijd. Heb je komend weekend meer reserveringen nodig of wil je het komende jaar iets opbouwen? In het eerste geval is er geen tijd voor een strategisch plan. Dan is het een kwestie van snel keuzes maken uit de vele mogelijkheden en dan direct actie. En daar hebben we toevallig hele handige tools voor. 

Aanpak

AANPAK

Zo gaan we te werk

stap1

Quickscan

De quickscan is een kort onderzoek binnen het bedrijf of van een dienst. Het doel is een korte evaluatie en inventarisatie, waarbij de belangrijkste kansen, verbetermogelijkheden en knelpunten aan het licht worden gebracht.

lijn
stap2

Strategie

Op basis van de quickscan maken wij een kort maar krachtig marketing plan op één A4 die als fundament fungeert voor verdere acties. Strategische vragen worden hier gesteld en beantwoord. Het budget wordt hier bepaald en verantwoord. Het kan ook zijn dat de klant graag alles in eigen beheer wilt doen. Zoals bijvoorbeeld het posten op social media. Maar nog geen plan heeft. Daarom is het ook mogelijk om alleen een strategie sessie af te nemen.

lijn
stap3

Activatie

Naar aanleiding van het "a4-tje" activeren we de juiste specialisten. Creëren we content, zetten we de productie in gang en activeren we alle kanalen. En zetten wij het plan in werking. Het komt voor dat de klant al een marketingplan heeft en alleen ondersteund moet worden op het operationele gedeelte ook dat is mogelijk bij ViaLeo.

lijn
stap4

Evaluatie

Na de activatie verzamelen we alle informatie en interpreteren we alle informatie om te bepalen wat het resultaat is. Hiermee leggen wij de basis om te optimaliseren en bepalen wij of we de strategie moet aanpassen en op welke manier. ViaLeo is een resultaat gericht marketingbureau dus het uitgangspunt zal altijd moeten zijn dat marketing geen geld kost. Maar geld zou moeten opleveren.

diensten

TESTIMONIALS

Positieve woorden van klanten

Review-annemien-klein
Bevrijdingsfestival

"We hebben bij ViaLeo al meer dan 10 jaar alle gedrukte communicatie ondergebracht voor diverse festivals en evenementen. ViaLeo denkt met je mee, biedt oplossingen (communicatiebreed) waar nodig en doet dit alles voor een zeer scherpe prijs!”

- Annemien Brugging, Directeur Bevrijdingsfestival

Samen aan de slag om volle zalen te trekken?

Profielfoto-Leo-Jawar

Leo Jawar

Mailtje sturen kan naar leojawar@vialeo.nl
Liever bellen? +31 6 81416577

© ViaLeo 2020

Algemene voorwaarden

× Hoe kan ik je helpen?